tisdag 17 november 2020

Nr. 17. Oj, 17!

Mitt ena barnbarn fyller år idag.

Endast denna dag, min 17:e blogg,
 
blir han 17 år

den 17:e november 

och kl. 17:17 ringde jag och sjöng och hurrade för honom!

Endast denna dag kan det bli så...


Han bor utanför Jönköping med sin familj. Vi kan inte ses på grund av Corona, det var så längesedan vi sågs. Men vi ringer varandra så länge och hoppas på bättre tider.

Ja, ja...


17:e kramen från mig. 💗

Du gör mig glad om du trycker på: kommentarer 
och skriver något här till mig!
Följ mig också gärna i bloggandet, då gör du mig också glad!

Vi höres.

               

                            IN ENGLISH


No. 17. Wow, 17!

It's my one grandson's birthday today.

Only this day, my 17th blog

he will be 17 years old

on November 17 

and at 17:17  I called him and sang and cheered for him!


Only this day it can be so...


He lives outside Jönköping with his family. We can not be seen because of Corona, it was so long ago we were seen. But we call each other for so long and hope for better times.

Well, well...


17th hug from me. 💗
You make me happy if you press on: comments
and write something here to me! Please also follow me in all my blogs. See ya.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar