söndag 8 november 2020

Nr. 15. Uschligt vaggad

                   Nu går vi en spännande tid till mötes! 
Eländiga år 2020 slutar i HOPPETS tecken!
Får vi hoppas...

Ny president i USA...

Med en spännande vicepresident...




15:e kramen från mig. 💗
Du gör mig glad om du trycker på: kommentarer 
och skriver något här till mig!
Följ mig också gärna i bloggandet, då gör du mig också glad!
Vi höres.




                             IN ENGLISH

No. 15. Badly cradled

                      Now we are going to an exciting time!
                Miserable year 2020 ends in the sign of HOPE!
                                           Let's hope...

                                 A new president in USA...

                             With an exciting vice president...





15th hug from me. 💗
You make me happy if you press on: comments
and write something here to me! Please also follow me in all my blogs. See ya.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar